Hoe lang duurt het om die Pringles speakers te bezorgen?

Ik heb een week of 2 geleden die Pringles speakers besteld, maar ik heb ze nu nog steeds niet binnen.
Weet iemand hoelang het bezorgen ongeveer duurt vanaf het moment van bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

21 dagen staat er in de algemene voorwaarden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

10 tot 12 weken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wéken? Of dagen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou als iemand 10 tot 12 weken zegt zou ik ervan uitgaan dat de persoon weken bedoelt
Ik weet niet hoe lang het duurt, maar het duurt wel even, want ik geloof dat ze uit Engeland komen, dus het duurt wel even voor je brief daar is, dan nog daar alles regelen en checken en daarna moet het weer terug, dus dat gaat niet heel snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had 2 speakers in 1 dag besteld en had ze binnen 2 en een halve week. Wel heb ik een tip voor je: als je 2 speakers hebt doe ze
In een kleine pvc buis hierdoor hoor je het geluid echt 10x beter! Echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Step 4: Wait It Out
Wait (at most 10 to 12 weeks)